Hírdetés

Üzenőfal

Segítsd a blogot !

2010.10.03. 13:36 | WarLock0722 | 147 komment

Címkék: blog segíts hírdetés advert

A lap oldalán van egy elhelyezett Hírdetés a 'Hírdetés' oldaldobozban. Segítsd az oldalt azzal, ha naponta egyszer rákattintasz. Köszönöm előre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lambdateam.blog.hu/api/trackback/id/tr312341515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PortalMan 2010.12.24. 14:54:23

@c&c Generals: Na azt hogy?Mi a baja?Mert vannak olyan szerverek,amelyeket lekódoltak és ahhoz kell a kód,hogy be tudj lépni a szerverre.

c&c Generals 2010.12.25. 17:10:53

@PortalMan: Te PortalMan figyelj ide. A map-hoz nem kell beírni semmit?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.12.25. 23:00:58

Ractor mester nem szép dolog ennyi ideig itt hagyni minket.... Mármint értem hogy rossz a géped és hogy most csak azon tudsz játszani de akkor is.... Egy kis icipici bejegyzés talán jól jönne...

veterán33 2010.12.26. 09:38:15

vagy legalább egy komment

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.12.26. 11:11:51

@Dark White: Elírtam az előzőt: értem hogy rossz a géped és hogy most csak azon a Laptop-on tudsz játszani... Ezt akartam írni bocs...@veterán33: @_SPEEDER_: Jah és kösz a megerősítést! :D

petike99 2010.12.26. 12:11:36

szia mizu jok a videoid

c&c Generals 2010.12.27. 11:14:15

@PortalMan: Neked különben fennvan a gta sa mp ?

c&c Generals 2010.12.27. 11:24:05

Mondjuk ez nem lényeges.

------------------------------------------------------------------------------

Megtudnád mondani hogy hogyan tudom elindítani a játékot?

Hogyan tudom kiválasztani hogy mien emberrel akarok menni?

Te mien szervereket mentettél el?

Mien szerveren játszasz?

Neked mi a nick-neved a játékban?

------------------------------------------------------------------------------

c&c Generals 2010.12.27. 11:24:58

(!Ezeket portalman-nak irom!)

PortalMan 2010.12.27. 19:38:06

@c&c Generals: Persze,hogy megvan.

c&c Generals 2010.12.27. 21:34:30

@PortalMan: Hogyan kell elindítani a gta sa mp-t?

PortalMan 2010.12.28. 09:41:28

@c&c Generals: Hát úgy,hogy rákattintasz az ikonjára.

c&c Generals 2010.12.28. 14:54:33

@PortalMan: (ÖSSZEFOGLALÓ)
------------------------------------------------------------------------------
1.fenn a san andreas
------------------------------------------------------------------------------
2.letöltöttem a sa-mp.com -rol a gta sa mp -t
------------------------------------------------------------------------------
3.a sa -hoz tettem fel
------------------------------------------------------------------------------
4.elindítottam és beírtam a nevem: Lajhár Maki
------------------------------------------------------------------------------
5.beírtam a mode -hoz hogy hun
------------------------------------------------------------------------------
6.a kedvenceim közé bettetem 3-4 et
------------------------------------------------------------------------------
7.nemadott ki semmien ikont így nemtudom hogy hogyan kell elindítani, és sajnos így nemtudok játszani
------------------------------------------------------------------------------
8.játszunk majd eggyüt?
------------------------------------------------------------------------------
9.mien szerveren játszasz?
------------------------------------------------------------------------------

c&c Generals 2010.12.28. 16:00:54

@PortalMan: ezeket nem kell bejelölni?:
Not Full

Not Empty

No password

PortalMan 2010.12.28. 22:04:02

@c&c Generals: Akkor nem tudom,hogy mi a baja.Akkor menj rá,hogy start,minden program és keress egy olyat,hogy San Andreas Multiplayer,menj rá és kihoz két ikont:az egyik a játék elindítása,a másik pedig a törlése.Jobb klikk a a játék elindításának ikonjára,másolás,aztán pedig beilleszted valahova.Amiket leírtál,azokat nem kell bejelölni.Én a White Angel szerveren szoktam lenni és persze,hogy játsszhatunk együtt,de megtalálhatsz még a ChupaChabra szerón is (nagyon ritkán) és az Emergency-n is (szintén nagyon ritkán).Ha nem működik,amit leírtam,akkor szólj.

c&c Generals 2010.12.29. 11:44:35

@PortalMan: [Jobb klikk a a játék elindításának ikonjára,másolás,aztán pedig beilleszted valahova.]
---------------------------------------------------------------------------------- Te hova illesztetted be?
----------------------------------------------------------------------------------

FullMoonDog (Pisti) 2010.12.29. 16:08:07

Üdvözlet mindenkinek! Nos, azért nem értem, hogy Reactor vagy Warlock mért nem tud valami életjelet adni, mert azt nem várom el, hogy videót készítsen, de szerintem az, hogy egy valamilyen életjelet nem ad, itt a blogon, hogy mondjuk elnézést emberek de technikai problémák adódtak az eléggé rossz nekünk, én tisztellek de ennyi videó és rajongó után ez már eléggé furcsa nekünk! De azért remélem visszajössz! Üdvözlettel az aki még FreddyD-nél is jobban respektál!

c&c Generals 2010.12.29. 17:01:37

@PortalMan: Te hova illesztetted be a gta sa mp -t?

WarLock0722 2010.12.29. 17:17:08

Én folyamatosan itt vagyok és emailben figyelem a kommenteket.

Grunter (törölt) 2010.12.30. 01:06:22

@FullMoonDog (Pisti): Igazából a baj az hogy Reactor nem ad életjelet mert Warlock még lélegzik és ír csak éppen ő se tud többet mint mi.De Reactor az ég áldjon meg egy a betűt ha leírsz ide már az is valami :D!

WarLock0722 2010.12.30. 12:50:09

Na úgylátom megtörtént az utolsó kifizetés, mert az emberek nem hajlandóak tovább klikkelgetni a Hírdetésre a fül alatt. Szval lehet le is szedem onnan. Köszönök mindent.

FidoMalac 2010.12.31. 21:01:31

ne szedd le aszt a fost én tök szívesen kattingatok rá ha az nektek pénz...

FidoMalac 2010.12.31. 21:05:43

nem lehet hogy Reactor nak Szar a gépe?... mármint bisztos mert eszt már egyszer leírta...szal sztem még egy ideig szar lessz a gépe de remélem siet ahogy tud :P

c&c Generals 2011.01.04. 19:12:39

-----------------------------------------------------------------

www.filestube.com/p/pop%2Blife%2Bgame%2Bdownload

------------------------------------------------------------------
Innen le lehet TÖLTENI a pop life (ejtsd: pop lájf)-ot.

(!!JÓ JÁTÉKOT!!)

PortalMan 2011.01.05. 18:29:19

@c&c Generals: Na cső c&c Generals,itt vagyok,csak mint már írtam elcsesződött a gépem,de most már jó.

c&c Generals 2011.01.06. 14:45:52

@PortalMan: Király! Énis amint írtam zolika néven vagyok a shout mix -en.

---------------------------------------------------------------------------------

Na de térjünk vissza a gta sa-mp -hez. Miért kell bemásolni egy mappába(szerinted az jó hogyha csinálok egy mappát és oda másolom be(ezt a nevet adnám a mappának: GTA SA-MP)?

Grunter (törölt) 2011.01.06. 15:26:06

C&C Generals és Portalman ezt nem lenne egyszerűbb valahol MSN-en vagy Skypeon lerendezni?Ha nagyon szeretnétek a Facebook chatjén is lehet beszélni de ne ide írjátok tele ezt a bejegyzést kommentekkel :D.

c&c Generals 2011.01.06. 17:02:29

@Grunter: Nincs MSN -em, nincs (nem is tudom mi az) skype -om és nincs Facebook -om. Csak freemail-em és myvip -em van. Csak az a bibi hogy nemtudom az E-mail címjét.

c&c Generals 2011.01.06. 17:44:23

innen le lehet tölteni a the sims 3 -at:

sims3.mindenkilapja.hu/

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.06. 18:17:04

@PortalMan: @Grunter: @c&c Generals: jaj ne csináljátok má' ezt! Ez komment a véleményeteket írjátok a bejegyzésről vagy legalább Reactornak szóljanak a dolgok! AM PEDIG VAN ITT EGY CHAT!
-----------------------------
Jah és a Sims3-at igazán megvehetnétek! Bolti dolog az! És "bűn lopni"!!! Ja és nem lehet valaki annyira béna hogy ne tudná beírni a keresőbe! Szóval arra szeretnék ezzel utalni hogy NE ITT!

c&c Generals 2011.01.06. 21:08:12

Tényleg, hát akkor többet nem jövök az oldalra te kis fa*****ó!!!!!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.06. 21:21:27

@c&c Generals: XDDD gyerek te nem vagy normális! Neked komolyan ennyit ért a Lambdateam hogy csak Chat-eltél? hm? akkor jól tetted hogy elmentél! Én REACTOR mestert várom! És nem szeretném hogy egyszer felnézzen ide és ezt lássa!

_SPEEDER_ · http://www.gratispremium.info/?ref=221887 2011.01.06. 23:17:47

@Dark White: Szerintem én sem nézem többet ennek a post nak a kommentjeit mert nemtom hány ezer Ft al(asszem 5000 minusz ban van most nem nézem meg)Igazán lehetne támogatni az EA-t....Bár sims 2 és 3 között észrevettetek maugy kis hasonlóságot?
sims 2 éjszakák - sims 3 leszáll az éj,vagy sims 2 jó utat - sims 3 világ körül xD Nem nagyon van új ötletük eddig csak cuccos csomagokkal de azért megéri még megvenni...

PortalMan 2011.01.07. 18:53:49

@c&c Generals: Nem,nem muszáj mappát csinálni.

PortalMan 2011.01.07. 18:54:45

@Dark White: @Grunter: Én csak segítek neki,de mondjuk igazatok van.

Grunter (törölt) 2011.01.09. 17:13:31

@_SPEEDER_: Alapvetően szerinted miért csinálták a Sims 3-at?Hogy lehúzzák újra a sok pénzt a kiegészítők után ...
De hogy legyen mondatom a Reactorról is.Várunk vissza Reactor!:D

2011.01.12. 20:01:49

Elegem van már, gyere vissza reactor!!!!!

c&c Generals 2011.01.15. 16:02:28

@Dark White: Jó, boccs Dark hibáztam! De ki nem????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

_SPEEDER_ · http://www.gratispremium.info/?ref=221887 2011.01.15. 22:54:13

@Grunter: Hát igaz...a sims 2 nél volt a legnagyobb az arány...a sims 2 maga 6-7 ezer volt uyge és a kiegek is mikor max 120 új cucc volt benne és egy-kettőben új város ennyi...

bloggerek 2011.01.30. 23:36:39

lehet én tekintek egész magyarországon a kölykök közül a legrosszabban reactorra de nekem nem is reactorral van a bajom hanem inkább a játékokkal amit bemutat fúúúúújjjjjj.ja meg hogy nem hogy bemutatja hanem csak végigviszi és kommanteli hogy mi történik.nem tom nekem ez nem jön be mondjuk az én blogom szarabb mint ez de haladunk és sajnálom reactor ha megbántottalak de sajnos ez az igazság személy szerint !!!!!!!!!!!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.01. 14:14:21

@bloggerek: A te "igazságodra" SENKI se kíváncsi! De van igazság abba amit mondasz.. Reactor profi ez tény.... De vannak akiknek nem jön be ez a stílus! Még szerencse hogy a nézők többsége nem olyan mint te!

Balage1105 2011.02.02. 00:36:36

@_SPEEDER_: te disznó most komolyan nem szégyelled magad hogy mit tettél annak idején szegány Kalocsai Máriával nem ismerm de mivel piszkálod ezért kiállok melette ő azt szerette volna mondani mivel idős (már bocsi) ezért lépést szeretne tartani a modernebb emberekkel.Amugy nem tudom már názted e a blogját de a feltöltött képen cseppet sem úgy nézett ki mint egy 20on éves aki trollkodni akar és különben is ha az unokájáról mesél akkor had írja ha senkit nem érdekel akkor is kiírhatja + az én mamám is kérdezek tőle valamit és elkezd szóban könyvet írni annyit beszél ugyhogy fogadd el.@Dark White: ha te ezt nem veszed tiszteletnek de még csak el sem hiszed én kimondom akkor is JOBB VIDEÓS VAGY MINT REACTOR remélem meggyőző voltam a portal játékbemutatóban te beszéltél nem csak kommentáltad hogy mi fog történni és a játékválasztás is sokkal jobb nagy kedvenceimet mutattad be és mint te remek videós nem is tudom hogy isteníthetsz egy másikat mikor JOBB vagy mint ő.(Reactor nem vagy szar és bocsi)ha mondjuk én lennék RockerLalee(de nem vagyok csak egy senkiházi kezdő:( van nevem balage de mivel foglalt volt ezért balage 1105) téged nem istenítenélek de mint barátot és távolsági kollégát elfogadnék.Ahogy Reactor is Freddyt.és még egyszer JOBB vagy mint REACTOR.Reactor te a magad nemében isten vagy ezt kár vitatni de én a videózásnak nem ezen részét pártolom.De jó vidiket csinálsz és nehyogy azt higgyétek hogy kihagyhattok Shitdemo térj vissza a halálból XD

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.03. 15:46:04

@Balage1105: ŐŐŐh.... Mit is mondjak.... Hát te most nagyon meghatottál ezzel bár nem sokan gondolkodnak így mint te.... Hát kösz... Pár dolgot azért nem értek,de mind1... :D Jah és Reactor a MESTER! XDDD

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.03. 22:28:25

@Balage1105: Am igazábol azért szeretem ennyire Reactort mert nagyon nagy beleéléssel tudja csinálni a videóit és ráadásul ért is hozzá! Mert pl RockerLalee-ban azt nem szeretem hogy lenézi a 9-15 éves gyerekeket... Pedig hát ők is csak emberek... Freddyvel meg nincs semmi bajom de ő csak rossz játékokat mutat be...
Az én stílusom RockerLalee, Senshi és Reactor stílusából épül fel....
Hiszen ők a "nagy" videósok akikért szinte mindenki rajong. Sokáig az én példaképem RockerLalee volt de valahogy már megváltozott. De mind1.

Balage1105 2011.02.06. 01:24:30

@Dark White: Ebben teljesen igazad van nekem is RockerLalee volt a példaképem az ő mintájára kezdtem blogot mert azt hittem csak elkezdem és kis idő múlva már én is ismert leszek meg minden olyan jó leszek majd mint Lalee de ez nem így van.Igazából mikor elkezdtem nézni a játékbemutatókat még téged sem ismertelek méf Senshit se de még Reactort és Freddyt sem.Én RockerLaleet ismertem egyedül aztán nézegettem tovább és rátaláltam a Good-Games-re majd sorba mindenki és most már aki híresebb a videósok körében azoknak már mind megvan a linkjük. Én igazából nem azért kedvelek meg egy embert mert nagyon profi videói vannak hanem azért mert sok videója van mert mire megy az ember 1 videóval ami úgymond nagyon sokat ér de tisztelet a kivételnek ( TomVader az első videóját vagy 15ször minimumláttam az Assassin's Creed a kedvenc játékom és láttam hogy neked is fent van vagy csak volt)naszóval te tetszel Laleenak kevés játékbemutatója van de mivel mindegyik minőségi ezért ő ugyanúgy tetszik mint Reactor.Remélem én leszek a következő generáció egyik tagja(mint videós).Én amúgy nem vettem észre hogy RockerLalee lenézi az ifjabbakat nekem még egyszer nem szólt be hogy húzz innen öcsi ez a nagyok sportja vagy csak utalva is de gyszer sem. Amúgy szereted a Star Warsot?
Ja és ha van MSN címed akkor elküldenéd erre a címre: balazs5353@hotmail.com Köszi. Én nem akarok mást csak egy jó videóssal megismerkedni.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.06. 09:48:56

@Balage1105: Persze hogy szeretem a StarWars-ot, kedvenc játékaim és filmem közé tartozik! Nincs MSN-em és Skype-n is ritkán vok fönt....
E-mailt tudok adni ha gondolod::: darkwhite@citromail.hu

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.06. 09:50:22

@Dark White: Jah Faszbukon is fönt vagyyok de ahoz meg kellene adnom az IGAZI nevem és eszt nem igazán szeretném...

bloggerek 2011.02.07. 01:04:16

@Dark White: Ezt megértem inkov nyitóban kell maradnod amíg a gonosz nem nyugszik XD. Na jó most komolyan megértem nem fedheted fel igazi kiléted. (Lehet te vagy az elnök :) )

2011.02.07. 20:25:31

Reactor, kérlek gyere vissza!Freddyd abbahagyta, te kérlek akkor folytasd a tiédek!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.07. 22:44:58

@predator98: @Balage1105: @_SPEEDER_: Látjátok barátaim a nagy videósok csak hullanak! :( Huh... Hát ez van... Sajna ez hogy abbahagyja FreddyD elég rossz hatással lesz sokmindenkire! De legalább így a kisebb videósok (az új 'generáció") is könnyebben feltörekednek és nagy videósok lesznek... Kérdés az hogy ez megéri majd nekünk? (amikor megtudtam hogy Freddy abahggya erősen elgondolkoztam hogy én is abbahagyom, de nem...)
----------------------------------------------------------------------------------
Reactor most már látom hogy ez a kihagyásod igen csak rossz hatással van és ha jót akarsz tenni velünk térj vissza vagy legalább töröld a blogod hogy ne váljon szeméttelepé! Én szurkolok neked!

2011.02.08. 13:28:53

@Dark White: teljesen igazad van.Várunk vissza Reactor!

Balage1105 2011.02.08. 15:08:54

Freddy abbahagyta Reactorra várunk és most fog fölemelkedni Lalee Senshi Othala Abydos és a többi 2.generáció köztük te is DarkWhite.És ha ők is feladják akkor a 3.generációnak vagyis nekem meg a többi fiatal videósnak kell folytatnia.

2011.02.08. 16:47:29

én itt és most el döntöttem, hogy videókat fogok készíteni.El is kezdem csinálni a trailert

2011.02.08. 17:23:10

@Dark White: jó, az első a san andreas lesz

2011.02.10. 13:43:40

sziasztok!akit érdekel, itt a trailer
www.youtube.com/watch?v=VLoMKSukA5c

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.10. 15:57:59

@Cube Head: Ok nem is rossz elsőre de az inród hogy is mondjam... Különös, nem tudnál esetleg borítók helyett valamit berakni? Vagy esetleg kicsit több borítóval is fellehetne dobni!
Am meg ügyelj a hangodra! Nem azt mondom hogy rossz csak menj kicsit közelebb a mikrofonhoz és maradj is ott! Mert hallani lehetett hogy lehalkultál... Vagy esetleg állítsd hangosabbra....

2011.02.10. 16:43:40

Szia!Nem ez az intróm, csak azért van ennyi borító, mert a zene ahogy lelassul ott vége.De teszek valamit a beszédem helyére, meg újraveszem

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.10. 18:38:48

@Cube Head: Ó-ó-ó ez nagyszerű és az a kép a beszéded alatt fergeteges... Így tovább!

Deathwing 2011.02.10. 22:51:30

Szerintem Reactor jobban belemélyedt a tanulmányaiba, ha már úgyis elromlott a gépe, de határozottan vissza fog térni, még ha határozatlan is hogy mikor.

Üdv.

Deathwing 2011.02.10. 22:55:35

Gondolom kemény éveben van éppen, és addig nem szeretne semmilyen hír/infómorzsát elszórni, csak amikor itt lesz végre lélekegészben.

Szóval csak türelem, és türelem, valamint a hírdetésre tapadjatok rá. Naponta az az 1 klikk belefér szerintem.

Na, de köszöntem.

c&c Generals 2011.02.11. 17:03:00

@Cube Head: A bemutatódban láttam a "The sims 2,, -t. Na szóval csak azért irom ezt hogy... ő... hát hogy is mondjam... Honnan van meg neked?
(csak azért kérdem, mert nekem is kéne és... szóval ha úgy töltötted le a netröl akkor meg tudnád írni hogy honnan? De ha úgy vetted akkor milyen boltba vetted?)

2011.02.11. 19:20:19

Szia!Megvettem, az "576" boltban, de ismerek egy oldalt, ahol fönt van.Küldj üzit, és elküldöm.Hol laksz?Ha Pesten laksz, tudok mondani helyeket.

c&c Generals 2011.02.12. 13:40:04

Segesden lakok. Pesten és Budán még sosem voltam, de majd oda megyünk osztálykirándulásban. Akkor most meg tudod írni nekem hogy hol lehet letölteni a "sims,, -et? Még azt akarnám ide írni hogy 8 év múlva lehet hogy én is videókészítő leszek.

c&c Generals 2011.02.12. 13:44:05

Nagyon király a videó intró -d! És még azt szeretném megkérdezni hogy a Metin 2 -t be e mutatod? a weboldal ahol le lehet tölteni:
www.metin2.hu

2011.02.12. 19:44:38

@c&c Generals: Szia!Mivel te vagy a második aki megkérdezi, igen. Itt a link:
www.pirateclub.hu

c&c Generals 2011.02.12. 20:06:32

Mi a neved a pirateclub -bon? (nekem c&c generals)

Grunter (törölt) 2011.02.14. 16:21:39

Emberek!Találtam egy helyet amin keresztül talán el lehet érni Reactort a másodlagos Youtube csatornán látni pár olyan videót amin a Tristania 3D látható nos utánanéztem és egy fórumon egy Reactorfighter nevezetű felhasználó erről a Tristania 3d-ről ír(ő csinálja az egész játékot a 15-ös pályánál tart és 32 lesz).
Ez a Reactorfighter lehet Reactor?Ha igen akkor 2011 Január elsején írt utoljára.Na ezen a fóromon keresztül lehetne megpróbálni.
Akinek van ideje rá az megpróbálhatná :).

2011.02.14. 19:06:58

ha valakit érdekel, megvan az első videóm...

Grunter (törölt) 2011.02.14. 20:54:29

Most kívételesen minden elvárás nélkül ültem le a videó elé.Hát,de mit is mondjak,kicsit unalmas volt számomra,mivel a videó fele az intro volt,a másik fele meg igazából egy unalmas játékmenet videó volt,kommentárral.Lehet gyorsan akartad összehozni a videót meg minden(látszik is,hogy gyorsan akartad,mivel egy vágás nélküli videó,kommentárral),de szerintem most játszd majdnem végig a játékot, vegyél fel jeleneteket(amit érdemes)meríts ihletet(mármint ha poénos videót akarsz,ha nem akkor meg egy"vázlatot" építs hogy a következő videóban mit szeretnél bemutatni és ennek megfelelően vegyed fel a jeleneteket).Ez így végigjátszás szagú volt kicsit,de ettől függetlenül szerintem tudnál te jó videós lenni :).

Grunter (törölt) 2011.02.14. 20:57:04

És azért ide írtam a kommentet mert Youtubera nem fért ki :D

2011.02.14. 21:05:45

Szia!Köszi, ezt a pályát még teljes egészében leadom, majd megvágom a többit.

2011.02.16. 20:04:48

REACTOR ÉLETJELET ADOTT!!

Üdvözlet!

Ne aggódj, minden rendben van, most rakom helyre a gépemet, miután sikerült új 3D-s kártyát szereznem beléje. A blogon nemsoká lesznek új bejegyzések, és - talán - sikerül a Kérdezz-felelek videókat is összehozni! Minden rendben lesz ám, a sorozatnak közel sincs még vége!
NEM HAMISÍTVÁNY!!!!!!!

VonCroy 2011.02.16. 20:09:26

Ez neked üzenetben küldte?

Grunter (törölt) 2011.02.18. 22:35:26

Nekem persze nem küldött üzit...ch ezen most besértődtem :( :D

Na jó nem hanem örülök mint a kisgyerek karácsonykor :D:D:D!!!

c&c Generals 2011.02.22. 17:04:58

aki szereti a command & conquer sorozatát, annak itt van a Red Alert 1
__________________________________________________
letöltési link itt:
download.chip.eu/hu/Command-Conquer-Red-Alert_3695558.html

veterán33 2011.02.22. 17:58:56

@c&c Generals: Szerintem Reactor örülni fog ennek a linknek.Mert amúgy is panaszkodott az egyik videójában hogy még mindig nem kapta vissza az egyik sráctól a Red Alert 1.

c&c Generals 2011.02.22. 18:40:28

veterán33:
Asszem a red alert 2 videójában mondta ezt.
A red alert 2 -ő höz akartam magyar videókat/letöltéseket keresni.
Toom hogy ez angol nyelvü.

A mostani üzenetet amit írni fogok Reactornak és minden rajongójának küldöm:

Kitartás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

c&c Generals 2011.02.22. 18:42:01

Csodálom hogy Reactor még nincs benn a "hiradóban"!

c&c Generals 2011.02.27. 11:19:13

Skacok ez így nem lessz jó ám... Írjatok valamit kommentbe, mert még így is kb. 31% esélye van annak hogy lessz 4. -dik évad
(én már kiváncsi vagyok nagyon, hogy Reactor mit fog mondani a videóiban, hogy miért késett ennyit a videó).

Grunter (törölt) 2011.02.27. 19:46:21

@c&c Generals:
31%?Azt hogy kalkuláltad ki?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.27. 19:50:11

@c&c Generals: @Grunter: Ez BAROMSÁG!
99% az esély hogy lesz a közeljövőbe 4. évad! Max akkor nem lesz ha Reactor lebénul, meghal, elrabolják az idegenek, néma lesz stb.... De erre kevés az esély! Reactor és a 4.. évad lesz nem soká! És hogy honnan veszem ezt? Reactor írta E-mailben...

Grunter (törölt) 2011.02.27. 22:01:50

@Dark White: Azt nem írta le hogy miért nincs még mindig videó?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.27. 22:08:19

@Grunter: Nos ezt írta:
Szia Dark White :)

Ne izgulj, LESZ új videó :) most kaptam meg az új 3D-s kártyámat, és helyreraktam a rendszert is, úgyhogy számítani lehet a Kérdezz-felelek sorozatra hamarosan! Utána pedig jő a megígért Negyedik Évad!

Reactor
Lambda Team
-----------------------------------------------------------------------
Szoval konkrét dolgokat nem írt de írta hogy lesz 4.évad....

Sapis 2011.03.02. 20:03:23

Végre vissza tértél.Nagyon örülök ,hogy itt vagy és folytatod.

Stalker Lacy 2011.03.04. 23:22:20

szevasz Reactor nekem is GT220 am van
süti beállítások módosítása