Hírdetés

Üzenőfal

Nagy Visszatérés!

2011.03.01. 21:22 | Reactor | 24 komment

Címkék: negyedik évad

Köszöntöm a Lambda Team blog látogatóit!

Ne ijedjetek meg, minden rendben van velem és a bemutatókkal is - nem gondoltam volna én sem, hogy ilyen sokáig távol leszek. Pokoli nehéz volt új videókártyát keríteni...mármint olyat, ami képes elműködtetni JÓL a játékokat, nem kerül kisebbfajta vagyonba, ÉS illik az alaplap foglalatába is. Higgyétek el, végigpróbáltam jópárat, mire végre találtam olyat, ami úgy hajlandó működni, ahogy az egy videókártyától elvárható, nem lesz kásás a kép felvétel után, így is elég baj, hogy a jewtube lerontja a videók minőségét...de megvan. Egy GeForce 220 Gainward,egész konkrétan.

Nem kell megijedni, tökéletesen érzem magam, és már javában készítem a 4. Évadot, mióta ismét működőképes lett a számítógépem. Sajnos hosszú hónapokig kénytelen voltam a másodlagos rendszert (laptop) használni, amivel azonban képtelen voltam videózni, mert akadozott rajta a felvevőprogram, és nem voltam képes hangot rögzíteni semmilyen programmal (freddyD ugyanúgy beleesett ebbe a csapdába, és ő is rendesen megszenvedett ám vele). Hogy valamivel kitöltsem az időt, elhatároztam, hogy folytatom az 5 éve megkezdett számítógépes játékomat, a Tristania3D-t...de erről majd később, egy külön bejegyzésben.

Most már tehát működik minden rendszer, Houston, köszönöm a sok-sok aggodalmaskodó és biztató kommentet, és a türelmeteket is. Tényleg jólesett, hogy így kitartotok mellettem, és nem dőltetek be mindenféle idióta híresztelésnek. Nagyon nagyra értékelem a kitartásotokat, és a Negyedik Évadban sem fogok csalódást okozni nektek - hihetetlen jó videókra számíthattok!

A Kérdezz-felelek videókra minden készen áll, egyvalamit kivéve....nincs digitális videókamerám, és egyetlen ismerősömnek sincs. Bejártam egész Lambdaland-et, hogy találjak egyet, de nem sikerült még szereznem, úgyhogy kénytelen leszek valami áthidaló megoldást keresni. Itt sem kell megrémülni, nem változtattam meg a döntésemet. Lesz élő Kérdezz-felelek adás, a kérdéseket már összegyűjtöttem mind, és válasz is van mindegyikre, már tényleg csak kamera kérdése az egész. Miután letudtam a Kérdezz-felelek videókat, azonnal indul is a 4. Évad. Előljáróban annyit, hogy megújítottam a bevezetőt és az értékelési rendszert is. Véleményem szerint igen jó lett, de ezt úgyis Ti döntitek majd el - a nézők!

Hogy milyen játékokat válogattam össze? Sok kérés érkezett, hogy mutassak be modernebb játékokat, úgyhogy több modernebb játék lesz, 2000 utánira kell itt gondolni elsősorban, de azért nem feledkezem meg a megkezdett sorozatok befejezéséről sem - példának okáért a Prehistorik és a Commander Keen.

Hallottam hírét, hogy megszűnt a Rossz PC Játékok sorozat - őszintén sajnálom, elképzelni nem tudjátok, mennyire. Valóban nem freddyD hatására kezdtem el a videózást, de hatalmas csapást jelent a Rossz PC Játékok sorozat befejeződése, hiszen elsősorban neki köszönhetem az ötletet, a motivációt, és természetesen a rengeteg szórakoztató bemutatót, ahol nagyon stílusosan és korrekt módon elemezte ki a rossz játékokat. Én nem fogom tudni pótolni freddyD-t, fiúk-lányok, ne várjátok el tőlem - freddyD csak egy van. Ennek ellenére elkövetek mindent, hogy a Game Over sorozat méltó utódja maradjon a Rossz PC Játékok sorozatának.

Végül de nem utolsósorban pár szót a csöpögő nyálú káromkodógép netbohócokról. Láttam, hogy megint feltévedt ide a net mocska pár alkalommal, habzó szájjal őrjöngtek az üzenőfalon és a kommentekben. Tudjátok...a nagy részével abszolút nem foglalkozok. Ha minden kutya után egy kertkarót hajítanék, semmi nem maradna a kerítésemből. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy piszok jól szórakozom, amikor valami életképtelen 11-12 éves csupor kis rohamdroid megjelenik, és képes csak azért regisztrálni, hogy teleírja ocsmányságokkal a blogot. Ezekről valahogy mindig ohattamas jut eszembe, ezek a wannabe netterroristák is hasonló kaliberű bohócszarok, a szellemi szintjük kb. az ötéves kisfiúén van, aki a kukijával játszik a házuk előtt a porban. Nyugtasson minket az a tudat, hogy mi fényévekkel fölöttük állunk, és ugye leszarni lehet,de felszarni nem...

A távollétem alatt mindenesetre összegyűjtöttem pár érdekes dolgot, amiket hamarosan ki is teszek a blogra, ezeket muszáj megosztanom veletek :) Úgyhogy kitartás, emberek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lambdateam.blog.hu/api/trackback/id/tr542702539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

c&c Generals 2011.03.01. 21:41:35

Kedves Reactor!
Azt szeretném mondani hogy,
GRATULÁLOK HOGY ILYEN JÓ VIDEÓKAT CSINÁLSZ ÉS HOGY JÓ A GÉPED!(Az elkövetkező pár mondatot az egyik legnagyobb rajongódtól kapod)
Azt szeretném még megkérdezni, hogy be e mutatsz több stratégiai játékot?
Ennyi jó hír után (szerintem ez nem ér fel egy jóhírrel de mindegy)
jöjjön egy rossz hír is. Sajnos vannak ilyen kopi kis 8 éves k*****ök akik téged másolnak és minden bu***ak elmondanak téged(sajnos).De szerintem erről te már értesültél de ha még nem akkor most fogsz.
Márcsak egyet szeretnék neked mondani:
Légyszi a Kérdezz-Felelek -ben az énkérdéseimre is válaszólj!
(a felkiáltójel az óhajtómondatot fejez ki)
Ha nem válaszolsz nem haragszom meg!
Ha pedig úgy adódna (szerintem úgy adódik) hogy lessz 5. -dik évad is akkor ÜGYES LÉGY MINT EDDIG!

c&c Generals 2011.03.01. 21:46:46

Reactor én vagyok a legnagyobb rajongód!
Én kiálltam azmellett a a hit mellet hogy visszajössz és láss csodát ittvagy. Nagyon örül neked minden rajongód!

Grunter (törölt) 2011.03.01. 22:58:47

Reactor köszönöm,hogy megcáfoltad azt a rossz érzésem,hogy nem lesz 4-ik évad.
Most te vagy az egyik, akinek a hatalmas űrt ki kell tölteniük,amit FreddyD maga után hagyott.
Hadd idézzek a kedvenc együttesem számomból :).
Deify you
They view you as the new messiah
Magyarul(azoknak kik nem értenék,a They helyett ami őket jelent legyen most mi :D):
Istenítünk téged
Úgy nézünk rád mint az új messiásra

Ez így is van :D.

Várjuk a videókat!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.02. 10:31:21

Jupíí! Ez nagy örömhír! THX Reactor a bejegyzést! :D

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.02. 14:00:32

Am Reactor... Olvastad az E-mail-em? Ha nem akkor ne is olvasd mert már felesleges lenne! És ha igen akkor kösz...

PortalMan 2011.03.02. 16:15:54

Örülök,hogy visszatértél Reactor :D

Csxeba 2011.03.02. 16:17:32

Üdv!
Végre már :D Azt hittem meghaltál... Külön respect, hogy nem reagálsz a Téged istenítő kommentekre! (sztem atom gázak)
Tény hogy játékelemzők közt (mivel kesett az első), Te lettél most a legjobb! Légy szíves ehhez mérten tartsd a színvonaladat! Eddig is jó voltál, de most Te lettél a legjobb!

csikocska 2011.03.02. 21:29:27

Én is örülök, hogy végre visszatért Reactor! :D
Végig hittem ebben, még több mint félév után is.
A többiekhez hasonlóan, én is várom a Kérdezz-Felelek és a játékbemutató videókat. :)

Utóirat: elkészült már a Commander Keen nem hivatalos, Universe is Toast trilógiájának utolsó epizódja, Battle of the Brains alcímmel lelkes rajongói modderek által . Érdemes mind a 3 részét kipróbálni, megéri. ;)

nekidreus 2011.03.02. 21:37:15

Sziasztok!

Hú de örülök :D Freddyd után nem volt ki oj videókat csinált volna mint te max Visor de ő márcsak végigjáccásokat csinál :S Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de szerintem Reactor sokkal jobb mint Freddyd volt... Húú kibújok a bőrömből :D Míg olvastam kirázott a hideg hogy úrisen visszajött :D

Csxeba val eggyetértek " Eddig is jó voltál, de most Te lettél a legjobb!"

c&c Generals- Nyugi szerintem mindenki kérdésére fog válasz adni :D

Nah csak annyit hogy további jó játékbemutatást kívánok!

dvd65 2011.03.03. 15:02:07

Örülök Reactor hogy visszatértél és remélem hogy nemlesz szükséged még 1 videókártyára.:)

Deathwing 2011.03.03. 16:23:31

Üdv vissza + további sikereket és jó videókat.
Remélem sosem lesz időd, se kedved végigolvasni a youtube channeleden található hozzászólásokat, bár nem hiszem hogy különösebben elszomorítana a tény, amit az utolsó bekezdésedben közöltél is, respect érte.

Hobbiman 2011.03.03. 17:30:09

Húúú azt hittem te is abbahagytad, de most idekattintottam és!!!Ez nagy örömhír :D

veterán33 2011.03.03. 18:52:49

Én is csak ismételném a többieket. ÜDVÖZLÜNK REACTOR !!!

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.03.03. 23:12:09

Nahát, ez igazi örömhír! Most, hogy Fredid nyugállományba vonult, nem sokat csinálnak ilyen remek videókat! Az unokám, a kis Ödön elég sokszor mérgelődött miatta, de végre lesz megint mit néznie!

ControlError 2011.03.04. 16:01:00

Végre Reactor itt vagy :).
Keztem énis azt hinni hogy végleg abba hagyogy de végul nem JUPÍÍÍÍ:) :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.03.05. 14:15:59

Én csak azt nem értem, hogy majdnem egy év alatt hogyhogy nem tudtál felrakni még egy aprócska, rövid, nyúlfarknyi bejegyzést sem, hogy ez meg ez a helyzet. Még ha neted nem is volt, ezért találták ki a netkávézókat.
Ha én ennyi időre mindenféle bejelentés és szó nélkül távoznék, és még egy kis bejegyzésre se venném a fáradtságot, hogy tudassam az emberekkel - akik miatt az egészet csinálom, mert tudom, hogy szeretik amit csinálok és várják, hogy folytassam - hát biz' Isten elsüllyednék szégyenemben!

Reactor 2011.03.06. 14:22:55

BlackSheep, neeeem volt az azért 1 év :) Pár hónap volt mindössze, bár én se számítottam ilyen hosszú időre. Egyébként azért nem írtam semmi bejegyzést,mert egyrészt vége volt az Évadnak, másrészt a nézőknek videó kell, nem blablabla, úgyhogy arra gondoltam, várok vele, amíg ismét nem tudok videózni.
Tudni való, a főnix is hamuvá ég mindig, mielőtt újjászülethetne :)
Gondolj bele, akkor milyen rémes lett volna, ha Évad közben történik meg ez a probléma...
Viszont a Negyedik Évad mindenért kárpótolni fog ám titeket - ezt garantálom én is, Detlev is!

ControlError 2011.03.06. 17:03:49

@Reactor: és mikor jön a 4. évad?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.03.06. 17:11:22

@Reactor:Utána én is átszámoltam, és tényleg nem volt egy év, csak majdnem fél. Azért az se kevés ám...

Van valami abban, amit írtál, valóban dühítő, amikor valaki csak ígérget, és nem ad semmit mások türelméért cserébe, de én azért továbbra is tartom, hogy egy kevés infoba nem haltunk volna bele. Még mindig jobb ha az ember tudja, mi miért történik - illetve nem történik - mint a sötétben topogás, hogy akkor most mi van.

Ettől függetlenül a visszatérésednek természetesen örülünk, főleg a Rossz Pc játékok megszűnése után, úgyhogy hajrá újult erővel! :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.03.06. 17:13:45

U.i.: A youtube-bal vigyázz, mert rendesen elkurvult, mialatt távol voltál!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.03.07. 20:13:08

Good to have ya back, mate :) Üdv a fedélzeten ismét, kíváncsian várom a 4. évad videóit! :)

Walcott 4 ever 2011.03.14. 18:37:16

Végre újra itt vagy reactor

YouFail 2011.03.20. 10:27:52

Nagyon örülök hogy visszatértél!!!!Nemrég kezdtem nézni a blogot és én tényleg azt hittem eltűntél.Az utolsó részhez kapcsolatban pedig ami a youtobe chanelleden folyik az kész cirkusz :D
Olyanokat írnak meghalok a röhögéstől.
süti beállítások módosítása