Hírdetés

Üzenőfal

Plágium riadó!

2011.03.02. 18:23 | Reactor | 14 komment

A Rossz PC Játékok sorozatának megjelenése után számítani lehetett az utánzókra, ez egyértelmű. Alig tette túl magát a nézősereg a RatyiDániel-féle mélyzuhanáson, máris jött az újabb. Várható volt az is, hogy engem fognak leutánozni - molnarldavid1 az értékeléssel, ohattamas a World War Zero videóival, és UgyvanPlancinakEgy a profiljával. De arra álmomban se gondoltam volna, hogy hűséges társamat, Detlevet fogják leutánozni, ráadásul undok, kereskedelmi célzattal! Pfuj!

Nézzétek meg jó alaposan - valaki látta a videóimat, benne Detlevvel, és nyakéket készített belőle! A képet 2009-ben találta egy rajongóm a mellbimbo.hu képmegosztó oldalon, és nem tűnik hamisítványnak. Bár némileg eltér ezzel a japán manga-külsővel, erősen felismerhetőek rajta Detlev vonásai...

 

 

 

 

 

 

 

Detlev meglepően pozitívan reagált a dologra:

"Wáááá, híresek vagyunk, Reactor!"

Már igazán megszokhatta volna! ;)

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lambdateam.blog.hu/api/trackback/id/tr142704918

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Richard Quandt - TUDOMÁNY ÉS KORRUPCIÓ 2011.03.09. 08:45:39

Alig telik el nap, hogy ne hallanánk valamilyen korrupciós botrányról. A média a világ minden országában beszámol a vesztegetésekről, közpénzek sikkasztásáról, hatalommal való visszaélésről, összeférhetetlenségi ügyekről. A korrupció mérésére a Transpa...

Trackback: Richard Quandt - TUDOMÁNY ÉS KORRUPCIÓ 2011.03.09. 08:42:04

Alig telik el nap, hogy ne hallanánk valamilyen korrupciós botrányról. A média a világ minden országában beszámol a vesztegetésekről, közpénzek sikkasztásáról, hatalommal való visszaélésről, összeférhetetlenségi ügyekről. A korrupció mérésére a Transpa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

c&c Generals 2011.03.02. 18:55:47

De aranyos Detlev! De az igazi az sokkal nagyobb.nem?!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.02. 20:05:54

10 év múlva meg óriás aranyszobrot állítanak fel Detlevről a hősök terén!

Kakuzo 2011.03.02. 22:39:44

Elég régen, mikor még a Close Quarters Conflict játékbemutatódat néztem, voltam annyira szemfüles, hogy kiszúrtam a bal felső (nem biztos hogy ott) sarokban Detlev nevét. Onnan az ötlet? (ha ez az info köztudott, csak én nem tudok róla, akkor elnézést X"DDD)

veterán33 2011.03.03. 18:55:49

Úgy látszik le kell védjegyezni Detlevet.XD

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.03.03. 23:13:10

Bizony szomorú ez, kedveskéim! Már mindent lemásolnak!

Csxeba 2011.03.04. 08:26:54

Mi ez a zsírreceptem szarguriga? :D

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.04. 14:25:30

@Kalocsai Mária: Nem hiszem hogy idős hölgy vagy! Azt se hiszem hogy te ezt élvezed... Hát miért csinálod?

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.03.05. 13:50:45

LoL ez nagy volt és üzenem detlevnek készüljön fel a sok utáénzásrameg hasonlókra :D

Reactor 2011.03.06. 02:00:29

Detlevnek szóltam :D már intézkedik az aranyszobor ügyében!

De komolyan, ha már leutánozza valaki Detlevet, legalább szóljon má' nekem, hadd legyek rá büszke :)

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.06. 09:14:21

@Reactor: Jaja , de én azért örülnék egy ilyenek!

bendji 2011.03.06. 16:21:23

helló REACTOR és kérdezném hogy mikor lesz negyedik rész?

FullMoonDog (Pisti) 2011.03.06. 18:53:43

@Reactor: Hello! Jó tudni hogy hamarosan jönnek az új videók, komolyan mondom, freddyD abbahagyta, akkor volt velem az hogy mégis kinek a videóit nézzem szórakozásképp, mert te is befejezted. És lehet hogy azt mondod nem érsz fel freddyD-vel, szerintem ez nem igaz, ugyan már, nem kell szerénykedni, nekem speciel a te bemutatóid kezdtek szórakoztatóbbak lenni freddyD videóinál, de tényleg, az hogy te befejezted nagyobb nyomással volt rám mint freddyD esete! Mert végülis freddyD-t teljesen megértettem, de a te videókártyás problémádat nem, azt hittem max 3 hónap azt biztos lesz egy jó videókártya, látom ez sokkal nehezebb munka volt, de most találtál, és én azt mondom Reactor visszatért, és megérdemli A LEGNAGYOBB DÍCSÉRETET (tudom a végén már nagyon beleéltem magamat xD)
süti beállítások módosítása